Selasa, 10 Jun 2008

penatnya...

penatnya hari ni, tapi bukan buat ape pun... maybe siang tadi waktu configure wirelsss iiu tu, otak aku dah jadi tepu sangat sebab asyik tak dapat. jenuhla klik sana, klik sini... tapi tak jadi2 jugak ngong jugak la tadi. ikut iziana balik bilik die, terus aku terbungkam, collapse.. hehe. ni pun rase ngantuk banget tapi masih bleh bertahan sebab nk wat keje yg perlu dibereskan, tapi alhamduliLLah, dah setel. esok ade presentation, moga-moga Allah mudahkan..ameen

2 ulasan:

ana_sajeeda berkata...

dah dapat wireless tak??

bint_ramli berkata...

alhamduliLLah dah dapat... tapi ixiana pnye kene tunggu, maybe dlm mgu ni jgk tak pun mgu depan