Khamis, 22 Oktober 2009

Hmmmmmm……..

Huhu gosh i still have a few assignment to be finished….plus 2 presentation… dahla mgu depan last, memang tak rehat la aku mgu ni. Sumenye subjek ngan lecturer yang sm. Hmmm.. cm ne ni? Mgu ni kene balik sbb mgu lepas dah bersukaria ngan senang hatinya kat campus, siap berjalan gi open house umah kawan lagi. But klu balik umah huhu boleh ke nk pegang buku and rajin menghadap laptop utk menyiapkan keje2 ku yang agak berlambak nih? Huhu, but ape pun kene balik gak. I believe that my mom mesti tak senang duduk kalau aku tak balik umah this time.. waaaa! Rasa menyesal la plak buat assignment ni last minute. Mmg benci gile but still alhamduliLLAH, this sem my assignment2 sumenye tak macam assignment sem2 lepas.. sbb tak perlu particular sgt n sumenya tatbiqi bukan nazari macam bese. So it's really a good thing for me yang tak berapa suke sgt buat academic things yg so boring nih.. haha. Klu nk dengar and discuss mmg bleh sgt but then klu nk menulis aaaaaaah…. Mmg cek malas. Hehe.. huhu my assignment yang tinggal cume (hmmm cume la sgt..) practical translation and error and discourse analysis. Presentation pun sama… hmmm uh uh.. ya Allah mudahkanla agar aku dapat menyiapkan assignment2 dan membuat presentation dgn baik, ameen… oh oh, about going home, mmg kene gak balik sok.. tapi pas jumaat la I'Allah… (hopefully la sbb selalunya akn balik lagi lambat dari tuh, hehe)

2 ulasan:

Unknown berkata...

salam perjuangan...

Kecemerlangan dicapai oleh manusia BIASA yang berusaha secara luar BIASA

p/s: alf mabruk...my boss :)

Nurhuda Ramli berkata...

haish, ni ade yang nk kene ngan aku nih... sy ni cume manusia biasa yang tak berusaha secara biasa apatah lagi luar biasa... gud luck for exam...

p/s: thank u sbb byk bantu aku selama aku dalam kelab debat.. jazakAllahu khairal jaza'.... klu tak de ko, hmmm tak tahu la apa jadi kat aku hehe